...

چگونه از ایران به هند پول ارسال کنیم؟

به طور قطع روش های زیادی برای ارسال حواله  و پول از ایران به هندوستان وجود دارد. اما پیدا کردن یک روش سالم و قابل اعتمادبسیار سخت می‌باشد. تا چیان مقاله با صرافی احمدیانی همراه باشید تا راه هایی که سریعتر، کم کارمزد تر، ارزان تر و امن تر هستند  را به شما معرفی کنیم.

چگونه از ایران به هند پول ارسال کنیم

انتقال پول از ایران به هند دارای نکات و مراحلی است که با دانستن این نکات می‌توانید به راحتی و بدون دردسر پول را از حساب خود منتقل نمایید.

1.انتقال به بانک های هندوستان

ایرانیان ساکن هندوستان بعد از ورود به هندوستان به راحتی می توانند حساب بانکی باز کنند. چه شخص ایرانی دانشجو باشد چه تاجر. لذا شخص ایرانی یا هندی که قصد ارسال پول به ایشان را دارید می تواندبه ایشان را دارید می تواند اطلاعات حساب فرد را  جهت واریز وجه روپیه  برای صرافی مورد اطمینان خود همانند صرافی احمدیانی، ارسال نمایید تا واریزی روپیه و انتقال وجه را برای شما با نرخ روز انجام دهد.

اطلاعات حساب فرد را که شامل موارد زیر می شود:

  1. Acct name
  2. Acct no
  3. Ifsc code
  4. Branch

این پنج مورد مواردی هستند که بایستی از حساب هندی مقصد جهت واریز روپیه داشته باشید. که به ترتیب:

  1. اسم بانک
  2. نام و نام خانوادگی کامل صاحب حساب
  3. شماره حساب
  4. کد شعبه بانکی که حساب در آن باز شده است.
  5. نام شعبه بانکی که حساب در آن باز شده است.
هر بانکی در هند امکان واریز و دریافت وجوه هندی را دارد، لذا ازین بابت که بانک هندی خاصی را به صرافی معرفی بفرمایید محدودیتی وجود ندارد. همچنین هیچ محدودیتی در مبلغ ارسالی یا دریافتی حساب بانکی هند وجود ندارد و هر مبلغی که می خواهید می توانید به حساب واریز کنید و یا از حساب روپیه برداشت نمایید.

 

2.انتقال از طریق تتر

خوشبختانه ارزهای دیجیتال بسیاری از مشکلات ما را حل کرده اند. مشکلاتی مانند: دادن فاکتور به صرافی، خرید پر زمان پس از تاییدیه های مکرر بانکی و هر دردسر دیگری که بانک ها برای همه ی دنیا خصوصا ایرانیان ایجاد کرده اند.

در صورتی که حساب مقصد هندی مورد نظر شما کیف پول تتر دارد به راحتی می توانید در سایت های صرافی ارز دیجیتال، تتر خود را به حساب شخص مورد نظر هندی خود انتقال دهید.

3.پرداخت از طریق پی پال

هند یکی از بدون مشکل ترین کشور ها و بهترین روابط را با سراسر دنیا دارد. پی پال به صورت کامل در کشور هند بدون محدودیت هماهنند کشور های اروپایی سرویس می دهد. لذا در صورتی که حساب هندی شما پی پال دارد می توانید از طریق صرافی های معتبر انتقال وجه دلاری خود را ازین طریق انجام دهید. پی پال هند روپیه ساپورت نمی کند. لذا در صورتی که حساب هندی فقط روپیه دارد فقط روش اول برای شما پاسخ گو است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا